Specjalista ds. obsługi Klienta

Zadania:
- Obsługa mailowa i telefoniczna Klientów firmy
- Bezpośrednia obsługa Klientów stacjonarnie w siedzibie firmy
- Profesjonalne doradzanie i udzielanie informacji Klientom o ofercie firmy
- Zapewnienie właściwego poziomu obsługi Klienta zgodnego ze standardami firmy
- Rozpatrywanie zwrotów i reklamacji produktów
- Współpraca z firmami kurierskimi
- Skoordynowana współpraca z kluczowymi działami w firmie

 Jakie cechy musisz posiadać:
- komunikatywność, otwartość, cierpliwość
- dobra organizacja pracy
- rzetelność i sumienność
- dobra znajomość sprzętu i akcesoriów do sportów walki poparta doświadczeniem treningowym
- znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywny

Co oferujemy?
- Praca na terenie Warszawy (dzielnica Bemowo)
- Praca w godzinach 8.00 - 16.00 lub 10.00 - 18.00
- Samodzielne stanowisko pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od zaangażowania w wykonywaną pracę
- Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego na ciekawym, dynamicznie rozwijającym się rynku
- Bezproblemowe łączenie pracy ze swoimi treningami i aktywnością fizyczną
- Preferencyjne zniżki na sprzęt treningowy z całej oferty firmy

Osoby zainteresowanie prosimy o przesłanie swojego CV na adres praca@mmaniak.pl - w temacie “Obsługa Klienta”.

List motywacyjny nie jest wymagany ale jeśli posiadasz cechy i umiejętności jakich poszukujemy a nie wynika to z twojego CV to koniecznie napisz taki list i opisz w czym możesz nam pomóc.