Jeśli z jakiegoś powodu rozmyśliłeś się lub zakupiony towar Ci nie odpowiada, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.

Jak przebiega procedura zwrotu?

  1. Odeślij produkt w terminie maksymalnie 30 dni od momentu otrzymania przesyłki.
  2. Pamiętaj, że aby otrzymać pełną zapłaconą kwotę, produkt musi być nieużywany, nienoszący żadnych śladów użytkowania, nie może być wyprany, zniszczony itp.
  3. Po otrzymaniu i sprawdzeniu przesyłki zwrócimy Ci pieniądze.

W jakiej formie zwrócimy Ci pieniądze?

  • Jeśli Twoja płatność była robiona za pośrednictwem Przelewy24, dostaniesz zwrot na to samo konto, z którego była wykonana płatność.
  • Jeśli wybrałeś płatność za pobraniem lub przelewem tradycyjnym, to koniecznie podaj swój poprawny numer konta do zwrotu w formularzu.
  • Jeśli korzystałeś z płatności poprzez inne systemy (np. PayPo), zwrot zostanie dokonany za pośrednictwem tych systemów.

Zwracane towary możesz odesłać do nas na 2 sposoby

Sposób 1 - Wysyłka przez Wygodnezwroty.pl

Udostępniamy naszym Klientom opcję szybkiego, łatwego i wygodnego odesłania reklamowanych produktów poprzez wygodnezwroty.pl. Swoją paczkę nadasz w Paczkomatach InPost i wybranych punktach handlowych - tak, jak Ci wygodnie! Koszt takiej wysyłki zaczyna się już od 9,99zł.

Aby zwrócić produkty przez Wygodne Zwroty:

  1. Wejdź w formularz zwrotów.
  2. Wypełnij formularz, podając dane, dotyczące Twojego zamówienia w naszym sklepie.
  3. Po wypełnieniu formularza zostaniesz przekierowany do strony, na której wybierzesz dla siebie wygodną formę nadania paczki.
  4. Jeśli wybierzesz Paczkomat InPost jako formę nadania przesyłki:
    • nie musisz drukować dokumentów przewozowych. Po opłaceniu przesyłki otrzymasz KOD NADANIA, który należy napisać wyraźnie na paczce.
    • Upewnij się, że paczka nie zawiera innych etykiet!
    • Zanieś swoją paczkę do dowolnego Paczkomatu.
    • Na ekranie wybierz z menu opcję „Nadaj paczkę” a następnie „Mam kod zwrotu”.
    • Dalej wpisz 10-cyfrowy kod zwrotu i zatwierdź go na ekranie Paczkomatu. Będziesz mógł wybrać wielkość skrytki (Mała, Średnia, Duża). Nie przejmuj się, gdy się pomylisz - jeśli paczka nie zmieści się do wybranej skrytki, będziesz miał możliwość zmiany wyboru i wybrania większej skrytki.

Więcej szczegółów na temat zwrotów paczek przez wygodne zwroty znajdziesz tu: https://wygodnezwroty.pl/

wygodne-zwroty-w-mmaniak-pl-jak-zwrocic-produkt.png

Sposób 2 - Wysyłka własnym przewoźnikiem

Jak wysłać zwrot na własną rękę?

  1. Wejdź w formularz zwrotów.
  2. Wypełnij formularz, podając dane, dotyczące Twojego zamówienia z mmaniak.pl.
  3. Po kliknięciu "GOTOWE", nie przechodzisz do strony wygodnezwroty.pl, tylko odsyłasz własnym przewoźnikiem.
  4. Odsyłasz do nas produkt(y) wybranym przez Ciebie sposobem/przewoźnikiem na własny koszt. Pamiętaj, aby zachować potwierdzenie nadania przesyłki. W przypadku gdyby paczka zaginęła w drodze, pomoże Ci to ją zlokalizować i wyjaśnić sprawę z przewoźnikiem.

Uwaga! Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane przez nasz sklep!

* Wszystkie zasady i procedury opisane w tym dziale obowiązują wyłącznie w przypadku zakupów na stronie www.mmaniak.pl. Jeśli towar zakupiony został przez Ciebie na zewnętrznej platformie zakupowej np. Allegro, Ceneo itp. to musisz dokonać zwrotu, wymiany lub reklamacji zgodnie ze sposobem, procedurą i zasadami obowiązującymi na tych platformach. Terminy zwrotów, sposoby wysyłki itp. (o ile nie wynikają jasno z przepisów prawa) na w/w platformach mogą się różnić od zasad opisanych w niniejszym dziale. 

** Przy zakupie zestawu promocyjnego nie uwzględniamy zwrotów pojedynczych elementów wchodzących w skład zestawu.

Wymiany

Nie realizujemy bezpośrednich wymian. Po prostu zwróć produkt, który chcesz wymienić (my zwrócimy Ci za niego pieniądze), a w międzyczasie dokonaj kolejnego zakupu, który zrealizujemy jako osobny zakup.

Uwagi dotyczące zwrotów

1. Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. zwrotom nie podlegają produkty, których zwrot i ponowna sprzedaż byłaby ryzykowna z uwagi na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu np. bielizna, rozpakowane ochraniacze na zęby, rozpakowane suspensory, odżywki i suplementy itp.
2. Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy „konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy”, tak więc sklep mmaniak.pl zastrzega sobie możliwość obniżenia wartości kwoty zwracanej Klientowi, jeśli zwracany towar dotrze do nas w stanie wskazującym na jego używanie i uniemożliwiającym dalszą sprzedaż po pierwotnej cenie.

📌 ADRES DO WYSYŁKI ZWROTÓW:

MMANIAK.PL
ul. Kabaretowa 21
01-942 Warszawa