Jeśli z jakiegoś powodu rozmyśliłeś się lub zakupiony towar Ci nie odpowiada, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.
Jak przebiega procedura zwrotu?
- Odeślij produkt w terminie maksymalnie 30 dni od momentu otrzymania przesyłki.
- Pamiętaj, że aby otrzymać pełną zapłaconą kwotę, produkt musi być nieużywany, nienoszący żadnych śladów użytkowania, nie może być wyprany, zniszczony itp.
- Po otrzymaniu i sprawdzeniu przesyłki zwrócimy Ci pieniądze.
W jakiej formie zwrócimy Ci pieniądze?
- Jeśli Twoja płatność była robiona za pośrednictwem Przelewy24, dostaniesz zwrot na to samo konto, z którego była wykonana płatność.
- Jeśli wybrałeś płatność za pobraniem lub przelewem tradycyjnym, to koniecznie podaj swój poprawny numer konta do zwrotu w formularzu.
- Jeśli korzystałeś z płatności poprzez inne systemy (np. PayPo), zwrot zostanie dokonany za pośrednictwem tych systemów.
Zwracane towary możesz odesłać do nas na 2 sposoby
Sposób 1 - Wysyłka przez Wygodnezwroty.pl
Udostępniamy naszym Klientom opcję szybkiego, łatwego i wygodnego odesłania reklamowanych produktów poprzez wygodnezwroty.pl. Swoją paczkę nadasz w Paczkomatach InPost i wybranych punktach handlowych - tak, jak Ci wygodnie! Koszt takiej wysyłki zaczyna się już od 9,99zł.
Aby zwrócić produkty przez Wygodne Zwroty:
- Wejdź w formularz zwrotów.
- Wypełnij formularz, podając dane, dotyczące Twojego zamówienia w naszym sklepie.
- Po wypełnieniu formularza zostaniesz przekierowany do strony, na której wybierzesz dla siebie wygodną formę nadania paczki.
- Jeśli wybierzesz Paczkomat InPost jako formę nadania przesyłki:
- nie musisz drukować dokumentów przewozowych. Po opłaceniu przesyłki otrzymasz KOD NADANIA, który należy napisać wyraźnie na paczce.
- Upewnij się, że paczka nie zawiera innych etykiet!
- Zanieś swoją paczkę do dowolnego Paczkomatu.
- Na ekranie wybierz z menu opcję „Nadaj paczkę” a następnie „Mam kod zwrotu”.
- Dalej wpisz 10-cyfrowy kod zwrotu i zatwierdź go na ekranie Paczkomatu. Będziesz mógł wybrać wielkość skrytki (Mała, Średnia, Duża). Nie przejmuj się, gdy się pomylisz - jeśli paczka nie zmieści się do wybranej skrytki, będziesz miał możliwość zmiany wyboru i wybrania większej skrytki.
Więcej szczegółów na temat zwrotów paczek przez wygodne zwroty znajdziesz tu: https://wygodnezwroty.pl/
Sposób 2 - Wysyłka własnym przewoźnikiem
Jak wysłać zwrot na własną rękę?
- Wejdź w formularz zwrotów.
- Wypełnij formularz, podając dane, dotyczące Twojego zamówienia z mmaniak.pl.
- Po kliknięciu "GOTOWE", nie przechodzisz do strony wygodnezwroty.pl, tylko odsyłasz własnym przewoźnikiem.
- Odsyłasz do nas produkt(y) wybranym przez Ciebie sposobem/przewoźnikiem na własny koszt. Pamiętaj, aby zachować potwierdzenie nadania przesyłki. W przypadku gdyby paczka zaginęła w drodze, pomoże Ci to ją zlokalizować i wyjaśnić sprawę z przewoźnikiem.
Uwaga! Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane przez nasz sklep!
* Wszystkie zasady i procedury opisane w tym dziale obowiązują wyłącznie w przypadku zakupów na stronie www.mmaniak.pl. Jeśli towar zakupiony został przez Ciebie na zewnętrznej platformie zakupowej np. Allegro, Ceneo itp. to musisz dokonać zwrotu, wymiany lub reklamacji zgodnie ze sposobem, procedurą i zasadami obowiązującymi na tych platformach. Terminy zwrotów, sposoby wysyłki itp. (o ile nie wynikają jasno z przepisów prawa) na w/w platformach mogą się różnić od zasad opisanych w niniejszym dziale.
** Przy zakupie zestawu promocyjnego nie uwzględniamy zwrotów pojedynczych elementów wchodzących w skład zestawu.
Wymiany
Nie realizujemy bezpośrednich wymian. Po prostu zwróć produkt, który chcesz wymienić (my zwrócimy Ci za niego pieniądze), a w międzyczasie dokonaj kolejnego zakupu, który zrealizujemy jako osobny zakup.
Uwagi dotyczące zwrotów
1. Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. zwrotom nie podlegają produkty, których zwrot i ponowna sprzedaż byłaby ryzykowna z uwagi na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu np. bielizna, rozpakowane ochraniacze na zęby, rozpakowane suspensory, odżywki i suplementy itp.
2. Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy „konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy”, tak więc sklep mmaniak.pl zastrzega sobie możliwość obniżenia wartości kwoty zwracanej Klientowi, jeśli zwracany towar dotrze do nas w stanie wskazującym na jego używanie i uniemożliwiającym dalszą sprzedaż po pierwotnej cenie.
📌 ADRES DO WYSYŁKI ZWROTÓW:
MMANIAK.PL
ul. Kabaretowa 21
01-942 Warszawa
