Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Czym chcemy abyś się zajmował/zajmowała?
- wstawianie produktów z bieżących dostaw  do sprzedaży online na platformie sklepu internetowego
- aktualizacja oferty sklepu internetowego (ceny, produkty, promocje)
- pisanie unikalnych opisów produktów
- dobór odpowiedniego kontentu zdjęciowego
- obliczanie cen sprzedaży w oparciu o kwotę zakupu i politykę cenową firmy
- obsługa internetowej platformy sprzedażowej

Jakie cechy musisz posiadać?
- Wiedza na temat sprzętu, odzieży i akcesoriów do sportów walki
- Dokładność, systematyczność, konsekwencja w wykonywanych zadaniach
- Dobra organizacja pracy
- Lekkie pióro oraz umiejętność dokładnego pisania
- Co najmniej podstawowa znajomość zagadnień SEO
- Jęz. angielski na poziomie komunikatywnym
- Znajomość pakietu Office

Co dajemy?
- Praca na terenie Warszawy (dzielnica Bemowo)
- Stałe godziny pracy – od poniedziałku do piątku (8.00 – 16.00)
- Samodzielne stanowisko pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od zaangażowania w wykonywaną pracę
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego na ciekawym, dynamicznie rozwijającym się rynku
- Bezproblemowe łączenie pracy ze swoimi treningami i aktywnością fizyczną

Aplikacje proszę wysyłać na adres: praca@mmaniak.pl - w temacie “E-commerce”.

List motywacyjny nie jest wymagany ale jeśli posiadasz cechy i umiejętności jakich poszukujemy a nie wynika to z twojego CV to koniecznie napisz taki list i opisz w czym możesz nam pomóc.