Ground Game to Polska marka produkująca odzież i sprzęt do sportów walki która powstała w 2010 roku. Tematyka produktów dotyczy głównie brazylijskiego jiujitsu oraz MMA jednak nawiązuje także do szeroko pojętego sportu, aktywności fizycznej i treningu. W dzisiejszym wpisie przyjrzymy się historii powstania Ground Game i podpytamy założycieli o genezę marki.

Twórcy Ground Game i zarazem kręgosłup marki to zaledwie dwie osoby. Zapaleńcy BJJ w postaci Krzyśka oraz Kamila którzy poszczycić się mogą odpowiednio długim stażem treningowym i posiadaną rangą (brązowe pasy BJJ) .Obaj Panowie uzupełniają się w swoich obowiązkach i dzielą pasję jaką stała się dla nich marka odzieży i sprzętu sportowego.

Zapytani o pomysł na stworzenie Ground Game, Krzysiek oraz Kamil odpowiadają następująco:

Własna marka odzieżowa chodziła mi po głowie mniej więcej od 2009 roku. Gdy tylko moja wizja trochę się skrystalizowała szukałem osób z którymi mógłbym się za to wziąć na poważnie. Znaleźliśmy wspólny język z Kamilem i po godzinach rozmów i rozważań latem 2010 postanowiliśmy, że startujemy z Ground Game. Od samego początku postawiliśmy na jakość. Sami trenowaliśmy już kilka lat i wiedzieliśmy jak ważna jest jakość sprzętu treningowego. Nikt nie lubi bubli, które rozpadają się po kilku mocniejszych sesjach na macie. Bardzo dużo testowaliśmy, szukaliśmy optymalnych materiałów. Na samym początku straciliśmy mnóstwo czasu i pieniędzy bo kolejne partie nie spełniały naszych oczekiwań. W końcu udało nam się znaleźć odpowiednich dostawców, którzy są w stanie spełnić nasze zachcianki. Podchodzimy bardzo restrykcyjnie do sprawy jakości i jesteśmy bardzo samokrytyczni. Z tego też powodu zdarzają nam się opóźnienia w produkcji. Jednego razu mieliśmy ponad miesięcznie opóźnienie, dlatego że musieliśmy wyrzucić do kosza całą partię rashguardów bo producent użył innego materiału niż ten, który uzgodniliśmy.

Wiele produktów Ground Game cieszy się uznaniem ze względu na design wzorów oraz lifestylowe podejście do produktów. Co o tym sądzą twórcy marki ?

Mieliśmy dość nudnych i topornych projektów spod znaku dużych zachodnich marek. Chcieliśmy zrobić coś świeżego, coś w czym sami będziemy z dumą chodzić po ulicach i będziemy mogli pokazać się na treningu. Każdy projekt to godziny rozmów i wewnętrznych dyskusji czy powinno to wyglądać tak czy inaczej no i oczywiście cała masa pracy naszych grafików.

Istnieje jeszcze trzeci i niezwykle ważny filar na którym Ground Game opiera swoją działalność:

Zawsze naszym priorytetem było dobre traktowanie naszych odbiorców. Podchodziliśmy do nich jak do naszych sparingpartnerów czy po prostu kolegów z treningów. Nie chcielibyśmy trafić na zawodach czy na obozie na kogoś kto został źle przez nas potraktowany, mogłoby się to różnie skończyć 🙂 Mówiąc serio to zdaję sobie sprawę, że jest to frazes ale klienci u nas są naprawdę najważniejsi. Robimy to dla Was i zawsze z myślą o Was :-).

Aktualnie licząc twórców, księgowość, osoby odpowiedzialne za technikalia związane z prowadzeniem sklepu czy grafików/projektantów – zespół Ground Game liczy około 8 osób. Zespół ten nieustannie rozwija markę co możecie ocenić sami sprawdzając produkty Ground Game dostępne w naszym sklepie.