1. Czy do zrobienia zakupów w sklepie konieczne jest założenie konta?
2. Czy wkładając produkty do koszyka dokonuje rezerwacji towaru?
3. Gdy brakuje danego rozmiaru to w jakim czasie pojawi się on w sklepie?
4. Czy posiadamy sklep stacjonarny?
5. Czy zdjęcia produktów w 100% odwzorowują produkt na żywo?
6. Czy produkty dostępne na stronie www.mmaniak.pl są dostępne od ręki?
7. Co to oznacza, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych?
8. Czy koszt przesyłki zależy od wagi oraz ilości zamawianych produktów?
9. Czy zamówione produkty można odebrać osobiście?
10. Czy wysyłamy produkty za granicę?
11. Czy można dokonać zamówienia pod inny adres niż adres zamawiającego?
12. Czy po złożeniu zamówienia mogę je jeszcze zmienić?
13. Czy po złożeniu zamówienia mogę z niego jeszcze zrezygnować?
14. Czy można wysłać dwa odrębne zamówienia w jednej paczce?
15. Czy cena wyświetlana przy produkcie zawiera koszty transportu?
16. Czy wybierając płatność za pośrednictwem Przelewów24 jestem kierowany od razu na stronę banku?
17. Czy można zwrócić zamówione produkty?
18. Czy zwracane produkty mogę wysłać Pocztą Polską czy wyłącznie kurierem?


1. Czy do zrobienia zakupów w sklepie konieczne jest założenie konta?
Nie. Możesz złożyć zamówienie nie rejestrując się ale wtedy nie będziesz miał możliwości podglądu historii swoich zamówień, możliwości recenzowania zakupionych produktów a my nie widząc w systemie historii twoich zamówień będziemy mieli utrudnione zadanie w przyznawaniu ci ewentualnych rabatów.

2. Czy wkładając produkty do koszyka dokonuje rezerwacji towaru?
Nie. Rezerwacji produktu można dokonać wyłącznie finalizując zamówienie. Po skończeniu zamówienia na podany adres e-mail powinieneś otrzymać potwierdzenie swojego zamówienia.

3. Gdy brakuje danego rozmiaru to w jakim czasie pojawi się on w sklepie?
Dostawy marek do Naszego sklepu staramy się robić na bieżąco ale zależne jest to również od tego ilu produktów tej marki w danym momencie brakuje ponieważ aby zamówienie Nam się opłacało musimy zamówić większą ilość towaru. Towar sprowadzamy z zagranicy i dopiero większa ilość zamówionych produktów pokryje dość duże koszty transportu. Jeśli chcesz wiedzieć kiedy pojawi się dany produkt napisz maila na adres sklep@mmaniak.pl.

4. Czy posiadamy sklep stacjonarny?
Tak. Mimo, że jesteśmy sklepem internetowym, na terenie Warszawy istnieje możliwość osobistego zakupu produktów. Sklep mieści się w Warszawie na ul. Piastów Śląskich 65 01-494 Warszawa.

5. Czy zdjęcia produktów w 100% odwzorowują produkt na żywo?
Większość zdjęć produktów jakie umieszczamy na Naszej stronie pochodzi od producentów ale staramy się aby odpowiadały one w jak największym stopniu produktom na żywo. Czasem odcień może się różnić w zależności od indywidualnych ustawień monitora jednak większość zdjęć jest dokładnym odwzorowaniem produktów na żywo.

6. Czy produkty dostępne na stronie www.mmaniak.pl są dostępne od ręki?
Tak. Wszystkie produkty, które znajdują się w ofercie Naszego sklepu posiadamy na stanie. Nie handlujemy "wirtualnym" towarem niedostępnym od ręki. Wyjątkiem jest wyposażenie sal treningowych takie jak np. ringi bokserskie, niektóre worki bokserskie itp.. Te produkty sprowadzamy na specjalne zamówienie klientów a czas sprowadzenia to od 2 dni do nawet 4 tygodni.

7. Co to oznacza, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych?
Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w Naszym sklepie dotyczy przetwarzania tych danych wyłącznie na potrzeby poprawnej realizacji zamówienia. Możesz również zgodzić się na otrzymywanie od Nas informacji handlowych i promocyjnych za pośrednictwem poczty elektronicznej. Nie udostępniamy twoich danych podmiotom trzecim.

8. Czy koszt przesyłki zależy od wagi oraz ilości zamawianych produktów?
Nie. Koszty przesyłki są niezależne od wagi oraz ilości zamawianych produktów i wynoszą:
a) Poczta Polska płatność przelewem - 10 zł
b) Poczta Polska pobranie - 15 zł
c) Kurier DHL płatność przelewem - 15 zł
d) Kurier DHL pobranie - 19 zł

9. Czy zamówione produkty można odebrać osobiście?
Tak. Podczas składania zamówienia możesz wybrać opcję dostawy "Odbiór osobisty". Nie ponosisz wtedy żadnych kosztów transportu. Zamówione produkty będą czekały na odbiór w naszym biurze przy ul. Piastów Śląskich 65 w Warszawie. Odbiór osobisty możliwy jest w godzinach 8.30 - 16.00.

10. Czy wysyłamy produkty za granicę?
Tak. Jeśli chcesz aby wysłać produkty za granicę:
1. Złóż zamówienie przez sklep ale nie opłacaj tego zamówienia.
2. W ciągu 24 godzin ktoś z obsługi sklepu skontaktuje się na adres mailowy podany podczas zamówienia podając podsumowanie zamówienia łącznie z kosztami transportu do wybranego kraju oraz dane do przelewu ( istnieje możliwość zapłaty w złotych polskich, dolarach, euro lub funtach brytyjskich).
3. Po otrzymaniu przelewu wysyłamy paczkę.

11. Czy można dokonać zamówienia pod inny adres niż adres zamawiającego?
Tak. Gdy założysz konto i zarejestrujesz się u Nas w sklepie to będziesz mógł dodawać różne adresy wysyłkowe. Możesz je nazwać dowolnie np. dom, praca, praca1 itp.


12. Czy po złożeniu zamówienia mogę je jeszcze zmienić?
Swoje zamówienie możesz zmienić ale musisz zrobić to jak najszybciej, jeszcze przed wysyłką. Najlepiej jak skontaktujesz się mailowo lub telefonicznie z obsługą sklepu.


13. Czy po złożeniu zamówienia mogę z niego jeszcze zrezygnować?
Tak ale pamiętaj aby zrobić to jak najszybciej, zanim jeszcze wyślemy twoją przesyłkę. W tym celu wyślij maila lub zadzwoń.

14. Czy można wysłać dwa odrębne zamówienia w jednej paczce?
Tak. Jeśli złożyłeś dwa oddzielne zamówienia i jeszcze ich nie wysłaliśmy to sami powinniśmy się z tobą skontaktować i zaproponować wysyłkę w jednej paczce aby nie obciążać cię podwójnymi kosztami.

15. Czy cena wyświetlana przy produkcie zawiera koszty transportu?
Nie. Cena wyświetlana przy produkcie dotyczy wyłącznie kosztów produktu. Koszty transportu doliczane są na późniejszym etapie zamówienia.

Koszty transportu wynoszą:
a) Poczta Polska - 10 zł przy opcji przedpłaty, 15 zł przy opcji pobranie
b) Kurier UPS - 15 zł przy opcji przedpłaty, 19 zł przy opcji pobranie

16. Czy wybierając płatność za pośrednictwem Przelewów24 jestem kierowany od razu na stronę banku?
Tak. Po wybraniu opcji płatności za pośrednictwem przelewów24 jesteś od razu kierowany na stronę swojego banku. Jeśli wszystko przebiegnie poprawnie twoją płatność powinniśmy otrzymać natychmiastowo.

17. Czy można zwrócić zamówione produkty?
Tak. Można zwrócić zamówione produkty w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Cała procedura zwrotów, wymian i reklamacji opisana jest w dziale "Zwroty i reklamacje".

18. Czy zwracane produkty mogę wysłać Pocztą Polską czy wyłącznie kurierem?
Zwracane produkty można wysłać zarówno pocztą jak i kurierem. Pamiętaj, że jeśli wysyłasz produkty Pocztą Polską ważne jest abyś wysłał przesyłkę za potwierdzeniem nadania. Odradzamy wysyłanie przesyłek zwykłym listem bez potwierdzenia nadania ponieważ w razie zaginięcia paczki (co niestety w przypadku Poczty Polskiej może się zdarzać dość często) niemożliwe staje się wyjaśnienie sprawy i odzyskanie przesyłki.